2009-01-11 | 11:29:18

Missnöjd sambo. :0)

Efter att ha lagt mig i soffan med min jacka på, så lyckades jag somna en lite stund i natt iallafall. R avr inte nöjd när han isåg att jag inte hade kunnat sova, och inte hade väckt honom. Men till mitt försvar så skulle han ju faktiskt upp och jobba.

Ser att jag har fått kommentarer men jag kan inte läsa dem !! blogg.se har krånglat en del de sista dagarna tyvärr. Men ska blir spännande att läsa vad ni har för tips om flygrädslan min.
Som sagt idag blire minsann Dollar. Sen måste jag plocka lite mera jul. Självklart har jag tänkt hinna med lite fotografering åsså.  Jag är sugen på att försöka ta porträtt av människor, lixom prova olika vinklar och ideer. Så om det finns någon där ute som är sugen på att stå modell, så hör gärna av er. Jag står självklart för smink, en rolig stund och en massa massa T !!

Nä om ja nu skulle ta mig lite frukost och sedan bege mig iväg en sväng. Solen ser ut att skina fin fint ute.

På återseende !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback