2009-01-09 | 10:27:28

Moderna Jenny.

Så efter lite T och frukost känns det lite bättre. Har hunnit småträna grabbarna åsså, min lilla D har helt plötsligt förvandlats till en liten ponny. Lovely !! Nu ska vi bara hålla i det hära åsså.  Har lekt med dem lite med, för det är jag lite dålig på. Idag innan jobbet kommer de inte att få en lika lång prommis, jag känner att jag behöver fm här för mig själv om ja ska orka med jobbet.
Mår inte alls någe bra, inte psykiskt utan rent fysiskt. Mår så illa och har ont i magen. Nåja de brukar ju gå över så. ;0)

Had eju tänkt fösöka besöka både Vero och Gina idag i hopp om att finna jeansen, men jag får ta det i morgon. Är ju ledig och R jobbar fm så jag ha rju några timmar att döda.
Sen så funderar jag lite på vad ja ska göra med mitt hår. Tror att jag vill ha det lite längre nu igen. Helst direkt med ex. känns lite dyrt och med tanke på hur dålig kvalitet det var på de som jag satte i sist så nja. Men vi får se, om jag törs ska jag gå och prata med "min" frisör och höra lite vad hon tycker. Att klippa topparna är ett måste dock.
Måste berätta ngt osm jag tyckte var lite småroligt, när vi var på stan M och ja så kollade jag ju på rouge. Då frågade jag henne vilken färg hon trodde jag skulle passa i. Leende svara hon "ja det beror ju på hur du har tänkt göra med håret, färg och så"  Det roliga med det är att jag typ hela mitt liv, åteminstone fram till för bara något år sedan aldrig hade gjort någonting med mitt hår förutom typ klippt topparna. Och nu säger alla runt omkring mig att jag är så rolig för att jag byter frisyr och färg lite då och då.
Minsann har jag inte blivit lite modern såhära 20 någonting år i efterhand !! Det ni !!

Nä nu är det dax att fylla på T-koppen och surfa runt och kolla in lite butiker !!

Puss !!


Söjna såg he ut förr gången då I klippt mä !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback