2009-01-02 | 17:14:18

Mosterobjektivet och jag.

Hm jag fattar inte varför bloggen inte uppdateras ??!!
Hur sosm haver så har vi myst på här hemma. Pojkarna är helt slut efter Iggejaur och jag är pigg som bara den. M var nästa förgrymma på mig i morse när jag sjöng och höll på. Men hallå jag kan väl inte rå för att Iggejaur ger mig energi i massor. Vi har knappt sovit något dessa två nätter och ändå känner jag mig redon att springa ett maraton....eller hm iallafall runt huset en sväng !!
Tänk om man alltid kunde må såhära !!

Min 2009-års lista kommer nog uppdateras en del, allt eftersom jag kommer på nya mål. Ett som jag helt glömde sist var att jag under 2009 ska gå en fotokurs (eller när M är klar med C-uppsatsen.)
Vi fick ju ett superobjektiv i julklapp, eller R fick men hallå ??!! ;0) Och jag känner att jag vill vara en värdig fotograf till objektivet. Jag tänker bevisa att jag inte alls är någon stjärna. ;0)


Ingen aning är allt jag kan säga !!


R, mannen i mitt liv !!


Min älskade vän.


Disseman.


Bröderna D.


Jag har ju inte ens smakat ännu !!


Haha som sagt, jag är grym och jag vet om det !!
Funderar på ett bad, med en skrubb, hårinpackning. Sedan kanske en prommis med hundarna. Låter väl helt ok ??!!

Puss och kjam !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback