2009-01-04 | 17:57:31

Nu åker den ut. :0(

Jobbet idag gick fint. ÄVen om jag mest andades in en massa mögelångor. Jag tror jag och Dallan blev lite småhöga !!

Vi hade tänkt åka skridskor idag, men i -17 så kändes det inte alltför lockande !! Det blev att bada båda hundarna istället, och jag gruvar redan nu inför utställningssäsongen. Disse blir ju aldrig torr. Blir att införskaffa en till hårtork, en superduper bra en. Sen hur vi ska få allt hår att ligga bra, det är en annan mardröm.

Nu åker våran älskade rumsmatta ut.  Strax före jul fick vi Cosmopolitan på den som inte gått att få bort. Så en del av mattan har varit rosa. Nu så spydde Eskil på den, så vi tog beslutet att den får vila i frid.
Dock bara jobbigt att köpa en ny, den var dyr och passade så bra. Sen så hatar jag att köpa mattor.
Nåja R får väl förhoppningsvis en hyfsad lön nu i januari, då kanske vi kan åka och kolla på en.

Har funderat att ha någon tävling här i bloggen. Dock måste ja klura lite på det, och finns de ngt intresse där ute bland läsarna ??!!

Nu börjar min chickflick-film om !!   (och spyan är borttagen.)
Vi höres !!

Kommentarer
Theres skrev:

Ha jag älskar tävlingar. Ska klura lite själv på ett bra tema!



Kram gumman

2009-01-04 | 18:55:17
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback