2009-01-10 | 21:21:04

Nu ska glada julen ut, ut, UT !!

Varför plockar man egentligen fram julsakerna ?? På bara någon vecka ska de ju bort igen. Och alla som känner mig, tja ni vet ju hur det ser ut här hemma.
Vi har börjat iallafall. Men nu blev ja så less att vi ska sätta oss i soffan och mysa. R börjar tidigt i morgon med. Men jag tror inte att ja ska kliva upp ngt för hm få se ELVA i morgon. Hade tänkt rensa läggan på lite stuff, nu är jag less plotter, nu vill jag ha kalt !!

Jag återkommer säkert senare då R somnat !!

Puss !!

Kommentarer
Theres skrev:

Hey babe, lycka till med rensningen! När ska du komma och hälsa på mig???



Pöss

2009-01-10 | 22:50:40
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback