2009-01-22 | 21:25:41

Paket I´m lovin it.

Både paketet från HM och Bokus kom idag. Som ni säker redan vet så älskar jag att få post, och jag älskar ännu mera att få paket !!
Tror det blir att behålla det mesta från HM, ev skickar ja tillbaka ett par byxor, vi får se när de andra kommer (senare lev.) Men koftan kom, den såg och den segrade !! Hur söt som helst. Längtar till sommaren då jag kan ha någon söt klänning åsså koftan till !!

Mår faktiskt lite bättre, även om magen är sur fortfarande. Tänkte ja skulle göra min sambo glad, så jag föreslog MAX till middag. Såhära tre strips och två tuggor vegburgare senare känns det inte längre som om de var någon bra ide. Nåja R blev då lycklig. ;0) Ni skulle ha sett hans min när jag sa att de hade skickat två veg.burgare. På tre år har jag aldrig sett honom se så besviken ut !! Moahahhahahahhaaa, som tur var så drev ja ju bara med honom.

Nu börjar handbollen om.

Tjiiing !!

Kommentarer
T skrev:

Du är så grym du ;)

Jag längtar efter mitt paket, fast jag har kvar till vecka 7 att vänta

2009-01-24 | 15:31:48
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback