2009-01-25 | 19:35:49

Pizza är magiskt !!

FRISK !!
Det magiska ordet är..........PIZZA !!
Igår kväll blev jag hungrig mitt i allt illamående. Min kära sambo köpte då pizza åt oss. Lite skeptiskt var jag, men men jag åt iallafall.
Sedan blev jag frisk !! Lite bubbel i magen har jag väl haft sedan dess, men inget mera ajaj !! Pizza är magiskt helt enkelt, eller så drunknade väl bacilluskerna i allt fett. Jag är då nöjd iallafall !!
Så jobbat har jag gjort idag. Sedan åkte vi direkt ut till munkis för att titta på hundpulkan som pappa fixat hem åt oss. Riktigt fin var den. Ska bli kul och se vad hundarna tycker om den. Dock måste sele och dylikt införskaffas.

Nu hade jag tänkt få i mig en kopp T, inte druckigt sedan i tisdags.....inte vågat ifall jag skulle koppla ihop T med illamående.
Lite mys i soffan och sen ska jag börja fixa lite med tävlingarna jag utropat här på bloggen. Alla som känner mig vet att jag är inte vidare kreativ av mig, men jag hoppas jag ska lyckas få ihop ngt iallafall.

PUSS !!

Kul att du har hittat hit Anneli. Och tack för dansen T, jag tror minsann den hjälpte !!

Kommentarer
T skrev:

Super, jag visste det ;)



Till veckan får du komma över en sväng och skvallra lite över en, två, tre koppar te.

2009-01-25 | 20:36:25
URL: http://.theressorvag.blogg.se/
Camilla skrev:

Du är utmanad i min blogg :)

2009-01-26 | 01:33:12
URL: http://camillan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback