2009-01-19 | 17:30:34

Sov du själv i natt ??

Tydligen ingen hundkurs ikväll. Synd för jag var peppad. Men jag och M ska ändå dit och träna voffs lite. Innan dess ska vi dock mötas på Dollar och Djurmagasinet.
Lilla Ekke han får ingen mat idag, fasta för att sedan få risavkok. Han är super duper dålig i magen, stackaren.
Lite typiskt att de ska komma nu, när R ska vara borta i två dagar. För vad gör jag om de händer en olycka mitt i natten ??!! Då kan jag ju inte väcka min kära far. Nä huvva vi får hoppas att de blir bättre.
R ska nämligen till Stockholm i morgon. Även om ja inte vill sova utan honom, kan räkna de gånger i har sovit själva de senaste tre åren, på typ en hand. Så vet jag att de är en stor möjlighet för honom, samt att han ska ju faktiskt fixa mig lite T från NK, kolla upp om Gina byxorna finns, och om min stora kärlek HM skorna finns där ute för mig !! Sen ska han köpa en liten sak som jag ska lotta ut här på bloggen. !!
Vill jag inte sova själv, så får jag komma till Bergåsa. Alltid bra att veta. :0)
Nu ska jag göra mig klar för kvällens äventyr.

Puss !!


Kommentarer
Ingela skrev:

Finns en bäddsoffa på Kägelbanevägen oxå.

Kramar!

2009-01-19 | 21:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback