2009-01-08 | 12:26:04

Uppfriskande promenad i -16.

Nu har jag och pojkarna varit ute på en timmes prommis. -16 grader ute och matte håller på att svtettas ihjäl, underbart med en varm jacka måste jag säga. Lika underbart är det att ha energi igen. Tänkte att ja skulle bara ta en slö fm idag, pojkarna var ju trötta efter gårdagen. Men sen så känd ejag för en prommis, då tänkte jag att jag tar korta rundan. Väl ute i det friska vädret så bestämnde jag mig för att gå en långprommis. Så men min nya rödaa assnygga Iphod i fickan, fullmatade med Pink begav jag mig ut. Sjukt härligt.

Nu har jag en halvtimma till att göra vad jag vill, sen blir det att göra sig klar för Coopan. Jobb i två dagar, sedan ledig helg.

Fick åsså veta att exteriörskursen steg 2 blir nästan helg, den ser ja väldigt fram emot !!

Tjiing !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback