2009-01-26 | 23:22:23

Olsen-inlägg.

Denna här var jag lite sugen på att klicka hem samtidigt som ja köpte jeansen. Men sen insåg jag att jag gärna vill prova den först. Risken finns att jag ser ut som en förkortade dvärg eller ngt !!
Kanske måste jag in o kolla om den finns här i Pitschtan i morgon. Jag tvivlar dock.

                                                      399 kr Gina Tricot.


Jag skulle vilja se sådära lagomt slarvigt cool ut, som Ashley Olsen !!


Hey hon är ju tom kortare än vad jag är, kan hon så borde väl ja kunna ??!! Och jag kan gärna ta hennes hår medans jag likaså håller på !!
                                                                                  
                        
Pretty, pretty girl. Nåja hennes syster är ju inte särskilt ful hon heller !!



Oj nu blev det ju nästan som en hyllning till Olsen sisters. Haha. Men jag gillar deras stil (för det mesta.)  Jag vill oxå kunna se sådära obesvärat cool ut i allt jag tar på mig !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback