2009-01-07 | 10:20:34

Vad gör du idag då??

God morgon god morgon !!
Jag bad R ringa och väcka mig vid halv nio, halv tio steg jag upp. ;0)
Hade lite svårt att somna igår, låg och grubblade en del.

Idag ska vi ut på klubben och träna med Camilla. Jag känner mig lite smått stolt som tordes svara på hennes MSN-fråga. Jag har redan nu börjat ta tag i saker och ting mkt bättre än någonsin.
Igår tex så städade vi ut våra köksskåpar. Det har varit på gränsen att man vågat öppna dem. Nu finns det tom en massa tomrum att fylla. Det var riktigt roligt oxå, tänk att man kan gruva sig så länge för en sak, och sedan så är man nästa (bara nästan.) lite ledsen att det är över.

Nåja de ska bli kul att se hur Disse kommer fungera nu, om han kommer kunna fokusera på mig, eller om det blir att han flyter iväg. Har lite planer på hur jag ska lägga upp träningen faktiskt. Ta honom först och om de inte funkar så får han gå åt sidan och jag tar Eskil istället. Då får han lära sig att inte ta mig för givet som Kati sa.
Spännande, spännande. Dock lite kallt -15 men det är väl bara att klä på sig lite.

Efteråt hade jag tänkt försöka gå ner och kolla runt på det som är kvar av rean. Behöver som sagt ett par täckisar. Ett par nya jeans skulle inte heller sitta fel. Sen fick jag två presentkort på Kicks. Hade tänkt köpa ett nytt rouge. Funderat på Dior Blush i färgerna Strawberry Sorbets.
DiorBlush
Sen så såg jag att L´oréal har kommit med ett nagellack likande det som Lancome kom med förra året tror jag att det var. Ett med magnetiska stickor i. Först målar man nagel som vanligt, sedan så lägger man den mot en magnetplatta och vips har man ett snyggt mönster !! Tänkte prova om den är lika bra som Lancomes, för den älskar jag verkligen.

Nä nu måste jag göra mig klar, M kommer snart förbi och då borde jag verkligen stå i dörren.
Vi höres lite senare !!

Kjam !!

Kommentarer
Fia skrev:

Du är så duktig du på att träna vovvarna, kan du inte smitta av dig lite till mig.....



Jag har bokat tid till Chappe, det blev fredag den 16 januari för då kan papps följa.

2009-01-07 | 14:44:21
Fia skrev:

När ska vi bestämma vilka prov vi ska gå?



har du lust att bjuda på lite T ikväll,jag jobbar till fem, skicka ett sms om du inte är busy :)

2009-01-07 | 14:48:49
URL: http://fiasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback