2009-01-26 | 17:15:31

Utmaning.

Jag har ju då blivit utmanad av Camilla.


De regler som gäller är: Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade. Utmana fem personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor. Låt dessa personer få veta att det har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras bloggar.

1. Jag är hjärtopererad som liten. (fem och ett halv ungefär.)

2. Jag har varit snabb som vinden. Sprang ifrån i princip alla. Den känslan är oslagbar.

3. Jag har haft egen häst, i ca åtta år. Ridit sedan jag var sex ungefär.

4. Jag grubblar mkt. Analyserar och funderar över saker och ting. Kan ligga vaken i fler timmar om jag fastnar.

5. Spelat fotboll i miljaders år, tills jag blev skadad. Saknar det varje dag.

6. Har varit fackligt aktiv i sex år.

7. Har haft så långt hår att ja kunde sitta på det.

Sen så insåg jag ju att jag blev utmanad av Maria för länge sedan. Så här kommer det !!

1. Kan gräma mig i evigheter.

2. Blir väldigt sällan arg, och blir jag det så håller det inte i sig så länge.

3. Kan vara egenyttig.

4. Läser snabbt. Rekordet är 14 böcker på en vecka.

5. Varit vegetarian i åtta år.

6. Älskar musik och behöver en massa varje dag.

7. Tar alldeles för lätt åt mig av vad folk tycker och tänker.

Sådära det var det bästa jag kom på. Vem ska man nu utmana ??!!  Theres är ju självklart, samma med Fia. Maria har ju fkatiskt gjort utmaningen redan. Erica, Jennie  är de som jag kommer på som kan tänkas faktiskt idas göra hejna. Sen tror ja de flesta redan har gjort den. Så ni som vill, gör den och länka sedan här till mig så jag får läsa sju smaskiga saker om er !!


Kommentarer
Anonym skrev:

Nog var det synd att ni hade magsjuka förra söndan. Det var riktigt spännande att få agera domare och skriva domarkritik på vofsingarna.

Lina hälsar till sin före detta älskare ;)

2009-01-26 | 19:41:59
URL: http://www.gottigottas.com
Lena skrev:

Ja, eller hur? Du får låna den för mig...



Gu vad jobbiga de där utmaningarna verkar.



Lena

2009-01-26 | 21:51:53
URL: http://www.tefrossa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback