2009-01-03 | 22:20:44

Trashiga jeans.

Jobbat nästan hela dagen, 12-200. Dock bra med Ob-pengar.

När jag kom hem var middagen fixad, tacos blev det minsann. *mums*
Har passat på att träna med vovvarna lite här hemma åsså. Snacka om att Disse blr triggad av att jag tränar med Eskil !!Han hamnar på en helt annan nivå i intensitet. Hur kul som helst !! :0)
Eksil och ja tränade lite apportering. Och han kan ju det hära med att hålla apporten, sen kan han gå fort osv. Komma på inkallning med den i munnen är inte heller några problem. Sedan kastade jag den några gånger, de tre första hämtade han den klockrent helt utan tvekan. Sen fjärde gången så var det som om han inte alls förstod vad det handlade om. Hur kan detta komma sig ??!!  Jag har inte gått fort fram alls, han klarade det ju flera gånger på raken. Hm om nån har tips, så gärna det !!
Disse han apporterade kanindummyn han, gick jättebra även om han fortfarande ibland gripen den längst ut, vilket leder till att han har svårt att bära den, som i sin tur leder till tugg.
Vi körde även lite läggande under gång (svosch sa de typ.) och vänstersvängar-helt grymma !!

Nu blir det nog soffan och lite T, börjar tidigt i morgon.

Jo by the way, ja skulle vilja ha en par jeans med lite slitningar/hål. Ljusa ska det vara. Hittade ett par i Stockholm men då hann ja inte prova dem, oh nu kan jag inte finna några alls. Jag hittar dem inte heller på någon hemsida. Så om ni ser ett par skitsnygga lite trashiga jeans, plz give me a call !!

That´s all for now !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback