2009-01-11 | 20:35:11

Litet nagellacks-test !!

Så dära !!
Tänkte visa er nagellacken som jag har inhandlat den sista tiden.



De två första är ju som ni ser från Depend,  riktigt billiga lack som jag tycker håller om man har ett bra överlack. Det billiga priset gör att man kan köpa många i olika färger utan att det svider i plånboken.
I detta falet har jag köpt ett Base Coat att ha under för att skydda naglarna. Samt ett blått glittrigt ett för att glädja min sambo. Han älskar nämligen blått. ;) Depend kan man hitta lite överallt, Kicks, Lindex osv.

Det ljusrosa nagellacket är från Nicole by OPI, ett Nic´s Sticks. Fungerar undgefär som en penna. Man skakar, trycker och målar. Jag tycker det är super !! Speciellt för mig som är lite skakig på hand, har en tendens att kleta runt det lite varsomhelst och en klassiker för mig- kleta lack runt korken så den senare torkar fast !! Här är ju det omöjligt vilket jag diggar starkt. Som sagt en favorit hos mig. Jag köpte mitt på Kicks.

De tre sista lacken är L´oréals Star Magnet i färgerna purple, red och silver. Det var ju lacket jag skrev om här. Har bara hunnit testa det ena lite, och jag kan säga att det gick inte alls någe bra. Jag fick bara mönster på en av mina naglar. Men det kan beror på mig, för jag var ganska så klumpig. ;0) Dock är färgerna snygg och det sitter gode bra måste jag säga. Finns just nu för 79:- på Kicks.

Jag tycker det är roligt med nagellack, man kan på ett sånt lätt sätt ändra sitt "utseende" och jag känner mig alltid lite mera uppiffad om jag har målade naglar. Sen så har jag ganska så korta naglar, de bryts lätt i mitt jobb. Och jag tycker alltid att de ser snyggare ut med lite färg på.

Kram !!

Kommentarer
Theres skrev:

Jag är som lite sugen på det där l´oreal lacket jag. Jag har ju också det från Lancome som är så underbart. Fast jag vågar knappt använda det för risken att det ska ta slut...

Kram min vän/T



Det är nått knas med blogg.se fortfarande

2009-01-11 | 22:23:46
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback