2009-07-22 | 18:17:41

Fjolårets kollektion.

Sitter och räknar lite på det hära med studielån och sånt. Helst av allt vill jag inte låna alls, åteminstone inte första året om det går. Får jag behålla mina helger på Coopan så blir det runt fyratusen i månaden. Då går tvåtusen till räkningar och sånt, borde jag inte klara mig på tvåtusen då??
Om jag lägger ner allt vad shopping heter, går i förra årets kläder och använder mina skor tills de går sönder ??!!
Ja, det borde jag väl klara kan man tycka !!

Kommentarer
Danijäl skrev:

"Om jag lägger ner allt vad shopping heter"

Hihi, tror nog att du måste jobba varje helg ;)

2009-07-22 | 18:57:13
URL: http://enflugfiskares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback