2009-07-22 | 10:44:26

Håll ut.

Ny dag, nya möjligeheter samt saker att göra.
Solen skiner även idag, men jag ser moln komma krypande.
Har lite småsaker att ta tag i, men ska försöka ha lite semester idag oxå.
Festivalen PDOL har tagit över stan och jag tycker det är roligt. Vet dock att många tycker det är besvärligt och jobbigt. Men kom igen det handlar om FYRA ynka dagar som Piteå lever upp och blir ngt större !!
Håll ut !!

Hundarna får nog ta det hyfsat lugnt idag. Diesel verkar lite trött, Eskil och jag kanske drar på en egen lite turne´ med träning.

Jaja, återkommer senare. ;0)

Kommentarer
T skrev:

mmmm jag gillar ju inte festivalen så mycket... Men för din skull kan jag stå ut då!!

2009-07-23 | 20:26:08
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback