2009-07-07 | 21:48:47

I´m old.

Just nu känner jag mig väldigt gammal. Sitter här och orkar knappt hålla ögonen öppna.
Vi har varit på Edwins 2-års kalas ikväll. Full rulle och gott fika. =0)
Börjar klockan sex i morgon igen, sen så är jag ledig i TVÅ hela dagar. Ska bli så skönt så skönt.
Jag ska bara dricka upp min smoothie sen ska jag krypa ner i sängen. Den senaste tiden har jag haft massor att säga här på bloggen, men så fort jag har satt mig ned så har det varit blankt i huvudet. Lite irriterande faktiskt.

Nåja nu är det sängen som gäller BIG TIMES !!

Puss och Kjam !!

Kommentarer
T skrev:

TRE dagar är du ledig, såg du att lördagen hade löst sig ju!!



KRAM

2009-07-08 | 17:10:01
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback