2009-07-23 | 22:32:29

När saker bara händer.

Hemma igen. Blev en tur till Rosvik ikväll. Tyvärr inte av en rolig anledning då Marias katt Junior har åkt till himlen.
Åkte dit för att hålla henne lite sällskap. Köpte med mig lite Ben and Jerry´s och även om hon inte var sugen just nu så känns det bra att veta att hon har den där hemma iallafall.
Det blev en lång promenad med hundarna med surr om allt möjligt. Vi kom till en liten sjö och hundarna fick bada. Lerbad !!
Så det blev en snabb tur till Berkis för att låta dem simma av sig det värsta. Så nu är då mina goldens, gyllene igen. Inte svarta !!

Önskar verkligen att det fanns mer jag kunde göra för dig älskade Maria. Du vet vart jag finns. ALLTID.

Mamma och jag fick iallafall vårat fika idag. Jag tog såklart morotskaka, min favorit. Sedan sprang vi runt på stan och tittade på folk och små shoppade lite. Jag hittade precis den doppresent som jag hade letat. Sedan fyndade jag två tröjor på Vila, femtiokronor st.
En langos blev det idag igen, men från fel ställe. Men nu är det ju provat iallafall !!

Nu sitter jag som så ofta förr i min soffa med en kopp T. Utanför spelar Måns Zelmerlöf (??) sin hits. Det har lixom sin charm att bo i stan när det händer saker tycker jag. =0).

Ha en bra alla, jag ska lyssna lite på "Hope and Glory."

Tjiing !!

Kommentarer
Jennie skrev:

Vilken tur du har som kan sitta hemma och lyssna på all musik. Ha en skön helg Kram

2009-07-24 | 08:03:51
URL: http://jewi.blogg.se/
Hang - designar bloggar skrev:

Morotskaka är den godaste! :D

2009-07-24 | 11:02:46
URL: http://designedbyhang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback