2009-07-09 | 08:08:40

Pyjamasparty !!

Snart svänger pappa in här på innergården, och jag sitter här i pyjamas ännu. =0)
Alltid lika svårt att klä sig när man ska på IKEA. Man ska ha bekväma kläder som passar att åka i bil med, samtidigt som man vill ha lite roligare kläder nu när man slipper blåstället för en gångs skull.
Blir nog min oversized collagetröja och ett par stuprörsjeans. Inte direkt så att solen lyser idag inte.

Nu ska jag föra över lite pengar, sedan är jag redo. Ska inte ha ngt särskilt, förutom då T-silar och rollers. Sånna behöver man i mängder om man har två gula monster hemma. =0)

Ha en bra dag alla, och hoppas eran himmel är mindre grå än den som finns utanför mitt fönster !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback