2009-07-13 | 10:16:20

Så var saga slut.

Låg uppe och lästa till halv två inatt. Nu har jag läst ut den frjärde och sista boken i serien. Den slutatde betydligt bättre än vad jag hade trott, trehundra sidor in i boken var jag inte imponerad. Det tog sig som sagt.
Bäst är ändå första boken, Twilight, utan tvekan.
Känns lite tomt nu när alla böckerna är slut. Jag har dock en ny Marian Keyes att börja på, så sommaren är nog räddad ändå.

Inge direkta planer för dagen. Sugen på att åka till Lule men de känns som om det vore bättre att åka efter onsdag, då lönen kommit och allt.
Kanske blir det att åka ut i skogen och träna voffs. Eller så går jag ner på innergården och kör dirigeringar med Diesel och fortsätter jobba enkelt med Eskil.
Vi får helt enkelt se.
Nu ska jag äta lite frulle !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback