2009-07-28 | 12:16:49

Tisdag.

God morgon Sverige !!
Idag skiner solen, och även om det blåser en del så är jag nöjd och glad.
sitter ute på balkongen och har just fått i mig lite mat.
Dexter är på besök så det blir väl en sväng ut på Heden för att göra det lätt för sig. ;0) Kanske åker jag så de även får bada lite.  Lite sugen på att träna lite med dummys oxå, men det måste bli lite svalare.
De verkar då för övrigt vara helt ok.

Har ju tänkt beställa lite från LR, men orkade inte igår. Vilket tur säger jag bara, fick idag 15% på hela mitt köp samt 30% på sportartiklarna. Ibland ska man ha lite flyt. Så det blir nog en liten order där om jag bara får fingrarna ur !!

Nu ska jag surfa runt och läsa lite bloggar, samt känna lugnet i solen. Jag är något så enormt stressad och försöker verkligen tänka på att komma ner i varv.

Kjam !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback