2009-07-27 | 23:25:48

Trevligt utan ansträgning.

Nyss hemkommen från Elin, Tommy och Rasmus. alltid lika trevligt och alltid lika gott fika !!
Vi satt mest och surrade och Rasmus underhöll oss. Jag tycker det är ganska skönt när man inte behöver göra ngt särskilt men ändå så har man super trevligt.
Försökte få ihop en spelkväll, men hm den dära Elin jobbar ju rätt mkt.....ev. den 9 augusti att de kunde funka. ;0)

Hundarna verkar då ok. Ingen som bajsat onormalt eller så. Nästan så att elaka matte önskade att den som åt upp allt skulle få liiiiiite ont i magen iallafall.....hehe nä nu ska jag vara snäll.

Fanns då inga skor alls kvar av värde på rean. Så det blev billigt idag med !! Alltid något !!
Nu blir det soffan en stund innan jag kryper till sängen. Ska kolla lite mer i La Redoute och jag tror ja ska knappa in en liten beställning......en liiiiiiten en bara !!
;0)

Kjam !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback