2009-07-26 | 23:01:12

Under kan ske.

Nu har jag och vovvarna varit ute på sista promenaden för kvällen.
Stan är öde och tyst. Allt är nedplockat och bortforslat till nästa stad.
En liten konstig känsla, då gatorna var fulla av liv igår.
Tyvärr så är det en massa glas överallt också. Jag förstår det mesta, men att kasta sönder flaskor bara för att.....nä det övergår mitt förstånd !!

Sen måste jag ju berätta att under kan ske !!
Jag har ju berättat att jag inte kunnat dricka vatten, bland det värsta jag visste förr. För två veckor sedan bestämde jag mig för att göra ett försök, minst två liter per dag. Sex 50cl flaskor, det borde väl kunna gå. Och det gick, vissa dagar har jag druckit TRE liter vatten !!
Jag känner mig så duktig !! =0)
Nu försöker jag alltid ha med mig en flaska vatten, för när jag är törstig är det allt jag vill ha.
Det finns ju såklart en baksida med allt......och ni kan nog räkna ut vad baksidan med att dricka mkt vatten är. Men har man bara nära till en toalett så är det lugnt. Haha !!
Så sluta inte tro mina vänner, för under kan ske !!



Jag och min kära Marimekko-tillbringare, som fylls varje dag !!

Kommentarer
kristine skrev:

det är inte bra att dricka tre liter vatten om dagen, flicka lilla! det kan bli för mycket även av det goda...

2009-07-31 | 21:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback