2009-07-15 | 10:38:03

Inte alltid bra med natt.

Natten har inte varit behaglig. Fullt med mardrömmar, ni vet sånna som när man vaknar upp, önskar att man hade någon som kunde hålla om en och säga att det var ju "bara en dröm."
Sedan såg jag vädret de två första dagarna på min semester kommer vara mellan 7-10 grader och regn.
Nåja man får ju iallafall vara ledig.

Nu blev dagens början lite bättre, posten kom och hade med sig Hundsport. Där ska jag kolla efter Birger och Ture som blev BIS på Piteås nationella !!

Hade tänkt åka ut på Pitholmsheden och reka för lite nya, svårare spår. Samtidigt får hundarna sig en härligt promenad. Vädret är kanske lite väl varmt, men man brukar vara gode skyddad under skogen.
Sedan blir det att jobba till stängning. Jag har ju ju bara jobbat förmiddagar under de tre första sommarveckorna. Denna veckan har jag mest eftermiddag. Även om jag hatar att stiga upp tidigt så är det ganska så skönt att ha lite dag kvar när man kommer hem. Nåja jobbar bara till tio idag, sedan är det hyfsade dagar kvar innan semestern.
Min stackars mamma har sin sista semesterdag idag, tur att det är bra väder iallafall.
Man tror man har all tid i världen på sig, hela fyra veckor. Hur lång tid är inte det egentligen ??!! Men *poff* så har de veckorna gått och det är femtiotvå veckor kvar till nästa gång.

Jag har inte planerat något alls på min. PDOL är ju självskrivet, det är ju första veckan också. Sedan ska jag bara vara ledig, träna mina hundar och försöka varva ner lite. Lite tråkigt att mor och far redan har haft sin semester, för jag hade tänkt bo i deras loftstuga och bli serverad allt på ett silverfat !! =0)

Nä nu ska jag klä på mig och bege mig ut i skogen.
Vi höres !! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback