2009-06-10 | 15:46:45

Bilder från i lördags.

Prövade att vara på jobbet idag. Gick inte riktigt som planerat.
Jag fattar inte varför jag inte blir friskare. Jag dricker massor med T, jag vilar, jag äter alvedon och glass. Jag är en duktig sjukling och ändå så blir det inte bättre.
Jag börjar bli lite smått bitter på denna sjukdomen nu !!

Tur att både Hundsport och Golden Nytt kom idag, då kan jag drömma mig bort en stund.
Sen bara för att jag är så snäll tänkter jag bjuda på lite bilder från lördagen, då vi firade Marias grymma C-uppsats. Dock kom vi även på att jag gör mig bäst på bild när jag inte vet om det. Så hm det var ltie svårt att ta bilder på henne och mig tillsammans. =0)






M gjorde mig till Jenny Lovelylocks !!


Den lite dryga halvsovande looken.


Den obligatoriska drinkbilden !!


Japp.


Bästa bilden på mig och min bästa M.


Här tror jag M försöker ta kort på mina lockar igen.


35:orna väl omplåstrade och redo för kvällen.

Fanns en hel del andra kort som vi inte ska lägga ut här inte. ;0)
Hade hur kul som helst den kvällen. Både här hemma och ute. Vi kom inte igång förrän M begärde PINK, då blev det ferre !! Pratade om livets alla saker, lovat att inte berätta vad eftersom Ms mamma tydligen läsa här ibland. ;0) Sen ute dansade vi hela kvällen, precis som vanligt. M blev inte sur på DJn denna gången, de blev tom goda vänner. Itne alltid detta sker vill jag lova.
Hur som helst, grym kväll. Tack gumman för att jag fick fira med dig !!

Nu soffan och snorpapper. ;0P

Kommentarer
Sessan & Ulla skrev:

Tack för grattiset igen.

Det är på nätet jag hittar var spårproven ska vara. Det är bara gå in på dom olika klubbarnas hemsidor och kolla om det är nåt rörligt prov nån stans. Lätt som en plätt ;)



Vad fina och uppsnofsade ni är

2009-06-10 | 20:26:58
URL: http://www.gottigottas.com
T skrev:

Ååå jag älskar partybilder. Det såg ut att vara en grym fest med två toppenpinglor. Hoppas att du kryar på dig fort så du inte är sjuk i Vännäs.

Kanske vi ses idag klockan ett? Annars vet jag då inte när jag får träffa dig, känns som att det var länge sen men jag vet inte, min tidsuppfattning är lite off för tillfället



Kramis

2009-06-11 | 09:19:45
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback