2009-06-04 | 10:46:35

Det är mkt på G.

Tog med mig datorn ut i det soliga vädret.
Inte fått bilderna från Pålkem ännu av M, men hon lovade att nu när opponeringen och allt är klart att hon skulle ta tag i det.
Jag blev sugen på att dra ut hundarna på lite träning iallafall, de kliar i fingrarna att prova lite. Hehe.

Tänkte just på den kommande sommaren. Jag har sagt att jag ska inte åka någonstans på min semester. Bara vara hemma och träna hund. =0) När jag tänker på vad vi har framför oss så blir jag alldeles pirrig i magen.
Ska försöka starta Diesel på Ökl i Viltspår. Tempot är ju inte det bästa ännu men vi hoppas på att lösa det.
Eskil ska startas på ett Anlagsprov i viltspår. Där har vi perfekt tempo.
Sen ska jag förska ta mig till jaktprov och se och lära. Om det behövs och inte är alltför svårt ska jag nog anmäla mig som funktionär för att se och lär ännu mera.
Diesel ska ställas lite mera i sommar. Dock verkar pälsen påväg bort, så vi får se hur det blir med det.
Det kommer bli full rulle och jag kan inte vänta !!

Jag har inte en ledig helg förrän vecka 32 tror jag det var. Är det inte hunderi så är det arbete. Jag gillar dock när det är full rulle.

Nä nu ska jag åka i väg med mina hundar till skogen.
Vi höres !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback