2009-06-04 | 12:25:31

Ett steg framåt.

Vi åkte tillbaka till där vi var igår och jobbade upp en målbild. Körde först en enkelmarkering för att friska upp minnet och sedan blev det linjetag. Idag gick han rakt ut varje gång !! Varierade avstånd och vågade mig längre bak än igår. Han spänner blicken framåt (nästan varje gång.) direkt jag tar fram min hand.
Åh vad sugen jag var att fortsätta, men efter 4-5 gånger och allt hade gått som jag ville, gav jag mig. Vill inte försvåra alltför mkt redan, med tanke på att bara igår gick det inte alls lika bra.
Nöjd är jag, men vill så mkt mera. =0)
Eskil han fick köra ett närsök med en boll, fixade han galant och vi busade på och tränade inleverering av bollen.
Lite stoppsignal på Disse. Bättre, nu tar han max ett steg mot mig, vill ju att han bara ska vända upp.
Nöjd med båda pojkarna som lyssnade bra och gjorde precis som jag sa.

Nu hade jag tänkt få i mig lite mat. Får se om jag orkar ut och lägga spår efter jobbet eller hur det blir.
Fortfarande lite osäker på klassfesten, nothing to wear och vem ska egentligen dit från min gamla klass ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback