2009-06-06 | 10:48:15

Kul var det !!

Det blev kalssfest ändå. Efter typ 8 missade samtal och två 133-pepp meddelanden så gav jag med mig.
Och tur var väl det. Fy vad kul jag ahde. Vi var bara sju stycken från min gamla klass, men det var ju så mkt andra roliga människor där !!
Ingela och jag ÄGDE dansgolvet !!
Har tyvärr ingen bild från gårdagen, men jag hade svart kjol, mina sandaler och en vit topp. M har lockat hela mitt hår, och hör och häpna det funkar fortfaranade !!

Tack alla för igår det var verkligen kul att se alla igen. DOck att betala 330 kr för en skalad bakpotatis och en grillad zuccini, det var det INTE värt.

Nu ska jag hoppa i byxorna, gå ett viltspår och sedan till Maria för att träna walkup. Ikväll är det party igen !!

Kram !!

Kommentarer
Ingela skrev:

Tack för igår vännen.

Du räddade verkligen min kväll!

Puss och kram.

2009-06-06 | 13:21:59
Maria L skrev:

Det var jättekul att träffa dig igår! Jag hade också skitkul, jag fick knäppa en gammal klasskompis på näsan och det kändes så skönt.. hemskt men sant :)

2009-06-06 | 14:27:01
URL: http://edwinochalexander.blogspot.com
Lena skrev:

Vad kul att det blev lyckat. Klassfester kan ju annars vara rena skräcken. Jag blåvägrade att gå på återträffa med min grundskoleklass...



Kram,

Lena

2009-06-06 | 19:12:33
URL: http://www.tefrossa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback