2009-06-04 | 23:32:32

Lite Pålkembilder minsann.

Kan inte riktigt somna ännu. Grubblar fortfarande över morgondagen. Känns som om jag kommer gå miste om ngt om jag inte går dit. Samtidigt som jag ahr en känsla av att jag kommer ha det ganska så tråkigt. *suck* vi får se.

Nu över till lite bilder, återigen ärligt stulna. M ska skicka resten sen och då kommer min berättelse om Pålkem. Det tar lite tid, mend en som väntar på ngt gott !!


Du och jag "Alfred".


Lite förberedelser för närsöksövningen.






Hopp över fårstängsel. Det var nog värst för mattarna !! =0)

Bara att kolla på bilderna gör att minnet blir bättre. Sorry M att jag inte hade fram kameran, men du vet ju hur bra jag är på att multitaska, not , men du kan ju låssas att den gula pricken är Dexan. För så olika är de ju inte. =0)
Synd att en helg går så fort. Jag hade kunnat stanna betydligt längre !!

Kommentarer
Theres skrev:

Nästa helg, alltså examenshelgen



lycklig



Är du i Vännäs då med?

2009-06-05 | 07:19:33
URL: http://theressorvag.blogg.se/
Erica skrev:

Svar: Åå tack vad glad jag blev för din kommentar. Det värmer att höra.

2009-06-05 | 15:43:50
URL: http://ericagrimberg.blogg.se/viktbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback