2009-06-02 | 14:20:40

Njao.

Då va vi tillbaka. Körd einte så länge pga bla värme och mattes trötthet.
Hittade inget bra ställe att köra målbildsträning på. Så jag körde enkel markeringar. Gick inte alls så bra idag, det var mkt "frågande" och då tappar han lätt. Försöker ha is i magen och inte skicka förrän han tittar mot apporten. Men hm måste analysera lite. Kanske beror det på att jag inte så ofta kastar själv, jag är förseg och hinner inte riktigt med att skicka honom direkt han tittar.  Körde lite stoppsignal oxå, gick gode så bra. Sista markeringarna jag körde gick dock bättre, men jag vill ju ha den dära peknäsan, och den har vi inte ännu !!

Nåja grubbla lite på dagens träning och köra vidare sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback