2009-06-11 | 19:31:55

Skriva skriva.

Nu dricker jag T så det står härliga till. Dricker mkt för att vara mig tom !!
Bara jag och Eskil hemma. Lilleman är ute på egna äventyr. Ganska skönt att få ägna all tid åt en. Vi har pysslat på, eller jag har ju mest pysslat på Eskil. Rengjort öronen, tänderna, smort tassar och borstat honom lite. Världen bästa patient är han. Han somnar tillslut.
Sen har vi kört lite apportering, jag ger mig inte. Nu hämtar han den inne, måste våga ute oxå. =0)

Sitter och skriver en lista på allt som ska med till helgen. Det är en del. Inte varit på en övernattningsutställning så jag är lite nojig över hur pälsen kommer att bli under natten och så.
Vem skaffar pälshund egentligen ??!!

Letat viltspår idag, vet inte vart alla finns. Jag måste vara kass på att leta Ulla. =0)
Nä mindre skriva här och mer skriva på listan.
Vi höres !!

Kommentarer
Sofia skrev:

Man får väl inget annat än tacka:)

2009-06-11 | 23:09:49
URL: http://majasofiaberggren.blogg.se/
Miss0 - svensk tjej i Oslo skrev:

Inget slår Dirty Dancing filmen ;) Underbar film!



Hoppas allt är bra med dig :)

2009-06-11 | 23:36:50
URL: http://miss0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback