2009-06-14 | 17:54:39

Tackar.

Hemma. Så skönt. Plockat upp alla blöta kläder och hängt dem på tork.
Har nog inte riktigt fattat det ännu, men de kommer väl. =0)
Vi fick även två muggar med oss hem, så jag hade tänkt inviga dem med lite T. Sen blir det att slappa på soffan.

Vill passa på att tacka till alla som kom fram och grattade idag, hoppas att jag tackade. Känner att jag vara lite borta just då, så jag hoppas verkligen inte att jag var otrevlig eller ngt !!
Och tack alla som grattat på bloggen, skriver åt er snart. ;0)
Fast Veronica jag kan tyvärr inte kommentera på din blogg. :0(

Kramar !!

Kommentarer
Ulla skrev:

STORT GRATTIS till CERT. Förstod väl att det skulle komma inom en mycket snar framtid ;)

2009-06-14 | 18:40:36
URL: http://www.gottigottas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback