2009-06-14 | 22:35:45

Lite Vännäsbilder.

Sitter här med min nya hundmugg och sippar lite T. Ute öser det fullkomligt ner. Regnet smattrar mot rutan och jag låter helgen sjunka in.
Här kommer lite bilder från lördagen. Det var ganska dåligt ljus ute så tyävrr blev det att ta många kort på auto.




Lite action.


Haha jag tycker denna bilden är så rolig. Man kan undra vad Diesel tänker.


En hand mindre hade varit att önska !!


Och lite mindre godis kanske. ;0)


Sandras snygga kill Casper.


Söta Sollstrimmans Ztarglance.


Solstrimmans Ztarglance.

Så det var lite bilder från lördagen. Nu ska jag vila lite och slötitta på TV. Och är det någon som vill att jag ska ta bort bilderna på deras hundar så är det bara att säga till så gör jag det direkt !!

Sov gott alla !!


Kommentarer
Amanda skrev:

åh vilka fina hundar !:)

2009-06-15 | 00:35:56
URL: http://hurtigh.blogg.se/
Anna-Sara skrev:

Vilka fina bilder du har knäppt på Wilda-Matilda! Grattis än en gång till cert, han är så fin din Diezel (eller stavar du med s?). Jakttränar du honom?

2009-06-15 | 19:34:44
URL: http://www.arcticgolds.se
Anna-Sara skrev:

Hej Jenny!

Grattis till dagens utställningsframgångar! Jag skulle vilja komma i kontakt med dig, kanske du kan mejla ditt tel och din mejladress till mig?

Vänliga hälsningar Anna-Sara, Wildas matte

2009-07-05 | 16:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback