2009-03-22 | 20:10:57

Av med Pilatesoskulden.

Kom just hem från Pilates.
HJÄLP säger jag bara.
Först tänkte jag att vad är hejna för "lullull" tills en bit in på passet då mina arma ben skakade som asplöv. Nu tror jag att jag håller på att förgås av smärta i musklerna. Jag är sjukt otränad och jag vet om det. Men hon lovade mig att efter fem gånger så har man ökat sin muskelmassa.....jag kommer hålla koll.

Nu måste jag gå till affären för att köpa mat till veckan som kommer.
Sen blir faktiskt soffan !!



Och tack för tipset, men jag skulle vilja ha ngt lite mera kvinnligt. Jag ska ju kunna gå ut o det oxå. Visst måste de väl finnas maffioso kvinnor ??

Puss !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback