2009-03-12 | 09:58:19

Dumma dumma HM. ;0)

Börjar morgonen med att kolla mejlen. Nytt från HM, ok kan vara värt att kolla in.
Dog lite när jag såg denna jackan.


   

Svart kändes dock som mest mig, även om de kanske vara lite tråkigt. Ska fundera över frukosten om den får komma till Piteå eller inte. T hade en liknande sak i tisdags och den blev jag bara SÅ kär i.
 
Sneglat lite på dessa oxå. Ska dock kolla runt i stan först, jag hade ju ett par gladiator sandlarer för X anatl år sedan, skit snygga. Borta med vinden är de då nu.

Nä nu hojtar mina hundar att de har tråkigt så det är väl bäst man lyder, men först lite frukost !!
Och självklart läsa en massa bloggar !!

Kram !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback