2009-03-08 | 22:44:58

En nya vecka.

Så nu har jag torkat upp allt dregel och sansat mig igen !!

Så var det snart en ny vecka. Jobb i morgon, samt innebandymatch. Sen på tisdag är det sista kurstillfället genom Handels. Onsdag ledig, IKEA sugen och Yoga, torsdag jobb och innebandy träning. Fredag jobb, lördag extra jobb. Sen ledig söndag och vips så var det en ny vecka igen. Det går ganska så fort.
Mellan allt hade ja tänkt hinna träffa Vickan en sväng, aktivera hundarna, städa, dricka T och grubbla på min framtid.

Innan jobbet i morgon hade jag tänkt springa förbi att lämna igen ett par jeans på Gina. Tyävrr såg jag en snygg tröja i skyltfönstret ikväll när ja var ute på prommis med hundarna.
Såg lagom lösaktig ut för mig. ;0) Men jag lämnar ju igen ett par byxor som kostar 399, och tröjan kostar ju bara 199. Så egentligen tjänar ju ju pengar på det !! ;0)

Ser på hemsidan deras att de har fått in en hel del fina sommarnyheter, prickiga kjolar och snygga linnen. Men ja klickade ner allt, för att kunna motstå frestelserna !!
Jag är en svag människa !!


Är det någon fler än jag som tycker det är jobbigt att skriva rubriker !!??

Kommentarer
T skrev:

Håller med dig. Det är apsvårt att skriva rubriker. Fast jag tycker du brukar ha bra rubriker du. Jag ser ingen bild på tröjan, det är bara en vit fyrkant med ett I i mitten...?

2009-03-09 | 10:12:51
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback