2009-03-22 | 22:41:41

Halsband från KyssJohanna.

Phu så var det avklarat.
Om jag känner mig mer som en människa nu ??
Nope lika mör. :0)

Ha både nyaste Grey´s och ANTM hemma så jag skulle tro att kvällen fortsätter i tittandets anda. Köpte hem lite smått och gott. En massa frukt fick följa med, kanske blir det en fruktsallad, mm mm det skulle verkligen vara ngt det !!
Ha betalat alla mina räkninger för denna månaden oxå. Det finns lite över till hm kanske ett litet halsband kanske. Nu velar jag dock vilket jag vill ha !!


Denna söta pärlan kanske.

Eller denna.

Eller det som jag varit inne på mest.
Gillar verkligen texten till : Make a wish and put on your necklace. Remind yourselfe of what you have achieved!! osv.

Vill ha ett i guld, det är väl det enda som jag vet. ;0) Och bara det att ja ska ha det i guld är en historia i sig. För dryga ett år sedan så vägrade jag ha guld. Nu tycker jag det är superfint, men jag tycker även om att blanda silver och guld, till min mors stora fasa !!
Alla bilderna kommer från www.kyssjohanna.se och vet ni vad det bästa är ??!! Frakten är medräknad i alla priserna, grymt bra.

Nä nu börjar ryggen säga ifrån, soffan nästa !!
Kram på er !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback