2009-03-11 | 21:51:13

House of Harlow.

Det är bra att smurfa runt lite. Hamnade på KyssJohanna.
Där hade de ju en massa snygga saker !! Bla. så har de fått in Nichole Richies kollektion House of Harlow. Bohemiska och snygga !! Sen blev jag kär i ett guldhalsband med en liten stjärna.


House of Harlow.


Samma.


Hur söt var inte Askungens vagn från Disney Couture.


Här är stjärnhalsbanadet jag blev så kär i. Från Dogeared.

Fanns hur mkt snyggt som helst. Kanske blir det en lite beställning på fredag då lönen kommer.
Så kika in ni med !!

Kommentarer
Emma skrev:

Åh, där fanns det mycket trevliga saker ! :)

2009-03-11 | 22:37:42
URL: http://emmae.doggyblogg.se/
Emmeli skrev:

Men vet du, det var faktiskt inte så farligt och det säger hon som är överdrivet rädd för tandläkaren! För mig är det sprutor och borrar som är värst, men innan dom la bedövning fick man en bedövningssalva så det kändes knappt!

Sen får man hålla sköterskan i handen ;)



Alltså du, är du tillsammans med Robert än?

Var så länge sedan jag såg er tillsammans, så jag började bara fundera..

Hoppas allt är bra med dig! Kram!

2009-03-12 | 09:21:14
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback