2009-03-24 | 09:46:27

Jag hade lite fel.

Hm jag som trodde att en natts sömn skulle göra el tummos bättre. Kan inte påstå att jag hade rätt. Så nu har jag med påtryckningar från familjen ringt vårdcentralen. De ska ringa upp runt elva. Jobbet kan jag dock glömma kna inte ens greppa med vänsterhanden, och då är jag inte till stor hjälp där. *suck* Ja som satsade på en saftig lön denna månaden. Vill köpa Björkis-selar till dogsensamt de behövs snart ny mat åt dem. Nåja de burkar ju lösa sig. Kanske om ja inte shopapde så mkt....huvva hemska tanke. ;0)
Nu frukost !!

Kommentarer
lisette skrev:

Hejsan :)

ta gärna en titt på min outlet, har lagt in massa nytt nu :)



Http://lisettee.blogg.se/outlet/



KRAM :)

2009-03-24 | 11:55:33
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback