2009-03-13 | 08:50:45

Jaha.

Jag klev upp lite extra tidigt idag för att hinna med att ta de lugnt på morgonen.
Ute ser det ut att bli en kanondag, vilket inte förvånar mig alls. Jag jobbar hela dagen och då brukar det vara fint väder. (jag är inte bitter.)

Ikväll hade jag tänkt åka till Munkis, dock blir de nog bara mamma hemma. Det lät som om pappa skulle åka till Lule för att hälsa på. Tänkte tvinga mamma att se Let´s Dance  och  mysa lite. Kanske äta ngt gott.
Annars har jag inte så mkt planer för dagen, som sagt jobbar 10-18 så då är man ju lixom där hela dagen.

Får se om vi skrives ngt innan ja börjar, annars får ni alla ha en bra fredag den trettonde !!

Puss !!

Kommentarer
Sofia skrev:

Vi är redan anmälda till inoffen nu den 28/3 i Kalix och det går fortfarande att anmäla sig, så gör det!!!:D Kramar från oss.

2009-03-13 | 17:16:12
URL: http://www.milton.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback