2009-03-09 | 10:16:32

Måndag.

Idag känner jag mig piggare. Levde i ett vakum igår, nästan som om jag vore bakis. Dock drack jag typ bara ett och ett halvt glas vin hos T kvällen före, resten hällde jag i M. ;0) Så jag kan då inte skylla på ngt sådant.
Frukosten är intagen och hundarna är aktiverade lite. Hade u tänkt springa förbi Gina men insåg just att de har gått alldeles för lång tid, så ja kan inte lämna igen byxorna. Skitans.
Så är någon sugen på ett par Connie boyfit jeans, trekvarts i storlek 34 å är det bara att hojta jag har ett par oanvända här hemma. Såg att de va rhelt slut på hemsidan. Blir väl kanske att lägga ut på Tradera om inte annat. Dock gick ju min plan om att tjäna på att köpa tröjan i stöpet.

Match ikväll, messat Sandra för att få höra tiden, jobbar ju till sju så jag hoppas jag hinner !! Ska ringa o höra om pappa kan skjutsa mig, då sparar ja lite mera tid åsså.
Nä nu babblar ja mest en massa goja. Ska nog göra mig klar och kila förbi Gina iallafall. ;0)

Ha en underbar måndag alla och tänk på att snart är det helg !!
Kjam !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback