2009-03-19 | 09:11:15

Morgonljus.

Hade tänkt sova länge idag med. Men solen sken så vackert in genom fönstret (jag är inte van att behöva dra för.) så det vara bara att kliva upp. Ser ut att bli en helt underbar dag, blir nog isen igen frågan är bara vilken is !!
Först sa jag dock ta mig en kopp T, ta det lite piano och vänta på brevis. Jag hoppas verkligen min skor kommer idag.

Hade tänkt försöka röja lite här idag igen, blev inte så mkt av det sist. Jag behöver verkligen kolla igenom vad jag har för kläder. För i morgon är det en riktig tjejdag, jag och M i Lule. Kan de bli bättre ?? vi kommer säkert äta ngt gott på Sub & Co, springa runt som yra höns i hela stan. Åka ut till Stoheden och slösa en massa pengar på Djurmag. osv osv. Ska blir hur sweet som helst. Jag skulle även behöva lite nya vara-ute-i-skogen-och-träna-jakt/viltspår-med-hunden-kläder. Och jag har för mig att Lule har en ganska så bra Utelivshop, har ja fel M ??

Nu måste ja tag tag i min rädsla och ringa naprapaten Peter för nu är de inte kul......kanske vi börjar morgonen med ett läskigt samtal. Jag hör nästan hur T peppar mig i mitt huvud.

På återseende !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback