2009-03-13 | 20:18:31

Myskväll med mamma.

Myskväll i Munkis var namnet !! Vi har just ätit god middag och nu sitter vi och ser Så ska det låta. Kvällen ska fortlöpa med lite gott fika och sen chokladglass.
Jag fick frågan om man kunde ha myskväll med sin mamma. Såklart man kan, det är väl med sin mamma om någon man kan ha en riktig myskväll. Slö, slapp och likgiltig. Med mamma och med M.

Jag var faktiskt nöjd med håret och sminkningen idag, för en gång skull. De är inte ofta man känner att det klaffar, att det passar ihop. Mitt hår är ju i en ganska så tråkig längd just nu så det är inte det lättaste att få det att funka. Idag blev jag dock nöjd. Halleluja.

Jag diggar Så ska det låta att jag inte sett det varje vecka. Vissa svenska artister kan verkligen sjunga !! I löööööv a good voice.

Nä nu ska jag mysa vidare med mamma. I morgon är det Coopan från klockan sju. Ska jobba extra hela helgen, det gäller ju att ha råd med duvor. ;0)

KJAM !!

Haha Clas Malmberg är så sjukt rolig att jag kissar på mig !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback