2009-03-30 | 19:26:23

Nu börjar det röra på sig.

Nu har jag lagt in en förfrågan om en bloggdesign, nu är det bara att hålla tummarna att hon vill göra en åt mig. Jag är ju en besvärlig kund som inte riktigt vet vad hon vill ha !!
Nu väntar jag på att Sandra ska höra av sig, jag ska följa med och hejja på tjejerna ikväll. Det kommer suga så kopiöst i bolltarmen, men det är bara att gilla läget helt enkelt.

Jag har faktiskt en massa ideér för läggan, framförallt köket. Nu letar jag ett väggord som talar till mig. Eller inte ett ord, utan en mening. Funderar på om jag tom ska skriva ett eget.
Hur som havet så måste det målas om först. Måste höra med pappa när han har tid att hjälpa mig.
Ska bli så kul så kul.

Fattar ni vad överskottsenergi jag har ??!!
Jag skulle lätt kunna springa ett maraton enbart på vilja !!

Kommentarer
Anonym skrev:

enjoy the silence

2009-03-31 | 01:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback