2009-03-19 | 18:19:34

Rensa bort skräp.

Nu har jag varit till Nap. och plockat bort lite "skräp" som han säger. Han knäckte ut både ryggen och nacken. Åh så skönt !! Ska tillbaka på måndag, ta bort lite mera skräp och försöka rätta till mig. Jag är tydligt väldigt sned i fronten (om man nu ska anv. djurspråk.) så han ska försöka hjälpa mig.
När jag kom därifrån så kände jag mig fri, men samtidigt var det som om någon slagit mig i huvudet med en tegelsten, inte ont i huvudet bara tung. Och helt sjukt trött blev jag.
Hade tänkt gå på både balansboll och innebandyn ikväll, men jag tänkte att jag skulle lyda Peters råd och lyssna lite på min sargade kropp. ;0)
Så nu har jag sovit en stund och nu ska jag bara pyssla på här hemma. Och just ja dricka en massa vatten !! Det fick jag bakläxa på !!
Vi kanske höres senare, eller så inte !! :0)
Puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback