2009-03-29 | 13:53:30

Roligaste kvällen på länge.

Gårdagen bjöd på roliga saker.
Först IKEA, där jag shoppade en del matnyttiga saker.
Sedan födelsedagskalas med många underbart roliga människor. Det var super bra ordnat alltihopa och det vara länge sedan jag skrattade så mkt. Vi gick aldrig ut, vi hade helt enkelt alldeles för trevlig där vi var !! Kvällen avslutades på MAX.
Jag hann med två snygga vurpor, inte pga alkohol utan för att klackiskor och isbana inte är en bra kombination.
Nämen som sagt ett grymt trevlig kväll, med allsång och allt. ;0)

Nu har jag just haft en stund med min nya BFF, sett svenskan vinna världskuppen i skidskytte. Nu hade jag tänkt äta frukost och sedan åka för att se min kusin spela handboll.

På återseende !!

Psst ni har väl inte glömt ställa om klockorna ?? Det hade jag minsann !!


Kommentarer
Babbidesign - [Design & Foto] skrev:

Hejsan! Intresserad av ny bloggdesign? På min sida finns kanske en för dig! Välkommen in, ha en fortsatt trevlig kväll :)

2009-03-29 | 19:31:55
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback