2009-03-30 | 11:53:12

Slutdatum.

Vissa människor fascinerar mig. Inte på ett bra sätt. :0) Hur man kan vara så trångsynt, styra andra människor samt tro att man är så himla mkt bättre själv. Sånna människor kommer alltid att finnas, och jag kan bara le åt dem. Det måste vara jobbigt att vara sån, aldrig kunna glädjas med andra och bara må bra själv om andra mår dåligt.
Men men så är det.



Nu till andra roligare saker. Som Lena så fint påminnde mig om så har jag inte satt ngt slutdatum för tävlingen. Jag vad kan jag säga annat än att jag är blondin. ;0)
Slutdatumen är den 5 april, så ni har tom söndag på er att delta !!


Nu ska jag dricka lite T och läsa era bloggar !!
Kjam !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback