2009-03-26 | 09:32:31

Tidsoptimist iallafall på morgonen.

Här sitter jag och fördriver tiden, tills jag inser att jag måste skynda mig.
Det brukar vara så på morgonen för mig. Jag tänker att jag har all tid i världen att pyssla på och ta det lugnt. Vips så är klockan alldeles för mkt och jag måste stressa.
Ska till nap kvart över tio. Sen måste jag nog försöka inse att jag kan inte jobba i morgon eller i helgen. KAn ju inte lyfta upp en tidning med handen.....men ja vill ju tjäna pengar. Vem vet kanske har nap. ngt magiskt trick som får mig frisk. Det vore bra det !!
Nu ska dogsen få mat och jag borde äta frukost, men hey har jag inte lite tid över att slappa??
;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback