2009-03-12 | 12:28:52

Underbart väder.

Kommer just från en prommis med hundarna. Värdet är helt fantastiskt !! Solen skiner och det blåser inte alls. Jag har nästan ont i huvudet för ja har gått och kisat hela tiden. Tänk om man fick vara ledig idag, då hade jag gått Fårön runt och bara mått gott i själen.
Pojkarna har skuttat i djupsnöns, sprungit som tokar, fast busat tillsammans i några kort ögonblick, Eskil sökte tom upp Diesel denna gången !! Sen har Eskil ätit på alla stubbar som han hittade och Diesel har rullat sig i snön så fort han har stannat av.
De ser ganska så nöjda ut !!
Jag ska ta mig en kopp T, se ANTM säsong 12 ha rju börjat. Sedan är det dax att göa sig klar för jobbet och direkt när jag slutar bär det av till innebandyträningen.

Vill oxå säga ett STOR GRATTIS till Vickan som fyller år idag, samt har namnsdag !! Stora kramar på dig gumman !!

Kommentarer
Leia skrev:

Lite sol skulle inte sitta fel alls! =)

2009-03-12 | 16:24:38
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback