2009-03-19 | 18:52:04

Motljus och härligheter.

När jag väl tog med mig kameran ut så var solen inte på sitt bästa humör. Sen att jag lyckades ta de flesta bilderna i motljus gjorde inte saken bättre. Jag bjuder dock på en del bilder från dagen.




Stilstudie på Hjortonmyren´s In Flames.


Hjortonmyren´s Mel Gibson. :0)


Far och son.

Äta snö är ett måste.

Förbenade motljus.

Samma skit här, men ni kan ju tänka hur bra de hade kunnat bli !!

Eskil är skattletare.

Diesel spanar.

Detsamma gör Eskil.

Nothing but Golden.

Ensamvarg på stäppen.....eller Diesel som undrar varför matte är så seg.

Efter en och en halv timma så gick vi hemåt !!


Om ni undrar varför de finns fler bilder på Diesel än på Eskil, så är det för att Eskil är så himlans mkt rappare och allertare än vad Diesel är.....och matte är inte alls rapp med kameran. Jag hade en massa bilder på honom men det blir mest sudd, han är snabb som vinden den lilla söta Mel Gibson.

Kommentarer
Daniel skrev:

Men duuuu så fina kort!! Vad har du för kamera?!?

2009-03-19 | 20:41:02
URL: http://enflugfiskares.blogg.se/
Marith skrev:

Hallå...

Vilka fina bilder och vad gör det att det är motljus. Kan ibland vara mycket effektfullt.

Har använt mig av det idag när jag tagit kort på mina maffiga liljor det blir en helt annan bild och faktiskt riktigt coolt.

Ha det bäst

Kram Marith

2009-03-19 | 21:13:44
URL: http://www.husvidhavet.blogspot.com
Jennie W skrev:

Tycker också bilderna blev superbra det behöver inte alltid vara perfekt och vilka fina hundar du har.

Kram

2009-03-20 | 09:04:25
URL: http://jewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback